יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

באתר זה תמצאו הכל על על טבעי וכשפים אם לא מצאתם תכתבו בתגובות ונתן לכם תשובה
לא כל בני האדם יודעים את זה אבל אנחנו לא היחידים בעולם ובכלל ביקום מי שלא מאמין לא חייב אבל אני יכולה להישבע שיש כזה דבר על טבעי ומפלצות כמובן שלא כל המפלצות אבל ברור שחלקם קיימים
עובדה 1.יש עדויות וכתבות על מפלצות שאנשים טוענים שראו כגון:ערפדים,ביגפוט,חייזרים,אנשי זאב,ועוד....
עובדה 2.יש גם בגופנו דברים על טבעיים כמו פרצי אנדרנלין שנותנים לנו כוח לא הגיוני
עובדה 3.עובדה זאתי לא כל כך הוכחה אבל איך אנשים יכולים להמציא כאלה דברים כמו בתולות ים ערפדים רוחות ועוד...

דיווחים על מפלצות:

בתולת הים מקריית ים הכתבה:

בתולות הים קמו מהאגדות - והגיעו לבלות בחוף קריית ים? בעיר מסתובבות בשבועות האחרונים שמועות עקשניות על בתולת ים בהירת שיער ששוחה בין הגלים וצצה מדי פעם בחוף הצפוני. בעירייה קפצו על ההזדמנות, ומציעים כעת פרס של מיליון דולר למי שיביא הוכחה להימצאותה.
"לפני כשבועיים הגעתי לחוף בזריחה כדי לדוג", סיפר לעיתון 'ישראל היום' שלמה כהן, תושב העיר בן 60. "הייתי עם חברים כשלפתע הבחנו באישה עירומה יושבת על המזח באופן מוזר. היא נראתה מאוד משונה, אז היא משכה את תשומת ליבנו".
"כולם ראו שהיה לה זנב של דג במקום רגליים"
המשך סיפורו של כהן נשמע שאוב ממש מתוך האגדה 'בת הים הקטנה'. "התקרבנו אליה וכשהיא הבחינה בנו היא קפצה לים ונעלמה בין הגלים. היינו בהלם כי כולנו הבחנו שבעצם היה לה זנב של דג במקום רגליים. זו הייתה בתולת ים, ללא ספק. היינו בשוק, היה לה שיער בהיר מאוד, אבל לא בלונדיני, ועור חיוור. הפנים שלה היו מאוד מוזרות".
"הבחנתי באישה עירומה שוכבת על קו המים באזור מאוד מבודד בחלק הצפוני של החוף", סיפרה אישה שטוענת כי הבחינה גם היא בבתולת הים. "היא נראתה לי מוזר, וכשהתקרבתי היא קפצה לתוך המים ונעלמה. לא התייחסתי, אבל אחרי כמה ימים שמעתי על בתולת הים שיש כאן והבנתי שגם אני ראיתי אותה".
"אישה עירומה שכבה על קו המים"

 אבל לא רק כהן וחבריו הבחינו במראה המוזר והמסקרן. עשרות דיווחים טלפוניים הגיעו למוקד העירוני בנושא, וכשהעירייה הבינה שאין קשר בין הדיווחים השונים, הוחלט להציע את הפרס הגבוה ואולי להביא מעט פרסום ותיירות לעיר.

"כל העיר מדברת על זה", אמר דובר עיריית קריית ים, נתי זילברמן. "אני מקבל טלפונים כל רגע. שחיינים ודייגים וסתם תושבים יקרים שמטיילים בחוף פנו לעירייה וסיפרו שראו בתולת ים. מי יודע, אולי מישהו יוכיח את זה".
מישהו ראה בתולת ים?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ע"במים: חגיגה (בהתחשב בנסיבות...) לחובבי הדיווחים על עב"מים נרשמה בימי האסון ביפן. כמו באסונות קודמים שפקדו מקומות אחרים בעולם, גם באירוע הטראגי שהתרחש ביפן וגרם לאלפי הרוגים נרשמו דיווחים רבים על עב"מים שחלפו בשמי האזור או על עב"מים ששוגרו מאזור האסון מהקרקע כלפי מעלה. אתרי אינטרנט רבים מציגים גם תיעודים של האירועים. כך מדווח בהרחבה העיתון 'אפוק טיימס'.
על פי הדיווח הראשונה מבין התצפיות קדמה לסדרת האסונות. היה זה ביום ה-3 במארס, מעט יותר משבוע לפני רעידת האדמה, ארבעה עצמים בלתי מזוהים תועדו בעודם מרחפים מעל שדה התעופה "הנדה" שבטוקיו. שלושה מבין ארבעת העצמים נצפו כאורות בודדים ואילו הרביעי נראה כמו שלושה אורות קרובים מאוד זה לזה. לאורך הקלטת הוידיאו העצמים נראו מרחפים כמו עמדו דומם בשמים, בעוד מטוסים חולפים בסביבתם.
ימים לאחר מכן, ב-11 במארס, בשעת רעש האדמה שהכה בעוצמה של 9 בסולם ריכטר את יפן, תועדו מספר עב"מים. ה'אפוק טיימס' מספר כי באחד מהשידורים החיים מאזור האסון, שידור שהציג את אחד מגלי הצונאמי כשהוא שוטף את אזורי החוף, נראו בו עצמים הנעים במהירות בכיוון ההפוך לזה של הגל, כשהם טסים במהירות למרחקים או לחילופין מתרוממים במהרה אל מחוץ לשדה הראיה של המצלמה.
כך אירע גם בשידור חי של רשת CNN. בשידור זה מאזור האסון נקלט עצם המרחף בסמוך לאחד מהכורים הגרעיניים הפגועים בפוקושימה. העצם נראה מרחף בגובה נמוך מאוד ובסמוך לגלי עשן העולים מהכור, לפני שהוא מתרחק מהאזור באיטיות ונעלם.
באותו יום, ה-11 במארס, התפרץ הר הגעש סקורג'ימה וגם בצילומים המתעדים אותו נראו מספר עב"מים המרחפים סמוך ללוע ההר תוך כדי התפרצותו. כעשרים יום לאחר מכן התפרץ שוב ההר וגם אז נראו גופים כדוריים בלתי מזוהים גדולים בצבעי כחול ובירוק
כאמור 'האפוק' מציין כי גם באסונות קודמים נרשמו דיווחים דומים, ועל פי הדיווח אכן תצלומים דומים של תצורות עב"מים מאותן מצלמות פורסמו גם בעקבות התפרצויות געשיות דומות בחודשים אוקטובר ודצמבר 2010. גופים כדוריים בהירים נצפו בשעה שהם מנמיכים לעבר הר הגעש ומרחפים מעליו במשך זמן ממושך.
עוד מדווח העיתון כי משתמש יוטיוב שצילם רעידת אדמה משנית בסביבות השעה 5 בבוקר ב-12 במארס, הבחין באורות בהירים שצורתם כיהלום נעים באופן שונה למדי מתנועתם של מסוקים. המשתמש ציין ביוטיוב שהוא התבונן בשמים גם ביום המחרת, אך לא הצליח למצוא כוכב במקום שבו ראה יום קודם לכן את העצם הבלתי מזוהה.
ב-21 במארס נצפה בשמים עצם שחור שנראה כמו חפץ המשנה את צורתו ומסתובב במהירות, כשלרגע הוא נראה עגול, מעט אחר כך צורתו כטבעת, וברגעים אחרים כבעל כנפיים סיבוביות. קבוצות עצמים בהירים נצפו בשעה שריחפו בגובה נמוך בשמים ב-26 וב-31 במארס. בסרטון שצולם ב-26 במארס ניתן לראות כתריסר גופים כדוריים בהירים מרחפים כשהם יוצרים קו ישר לפני שהם מתכנסים ביניהם לצביר אחד. בסרטון שצולם ב-31 במארס, יותר מ-20 גופים כדוריים הסתובבו בחופשיות במהירויות גבוהות. סרטון חדשותי נוסף מציג ממגוון זוויות אורות בהירים מנצנצים במהלך רעידת משנה שפגעה ביפן ב-8 באפריל.
העיתון מוסיף לדיווחים אלה רשימה ארוכה של אירועים ממקרים קודמים של אסונות טבע וגם בהם נראו עב"מים ותועדו בדרכים כאלה ואחרות. "בסוף דצמבר 2004, לאחר שרעידת אדמה וגלי צונאמי פגעו ב-26 בדצמבר בחופים שבמזרח האוקיאנוס ההודי ובמידה החמורה ביותר באינדונזיה, העיתון ההודי "אינדייה דיילי" דיווח על תצפיות מרובות של עב"מים באזורים שנפגעו באסון. העיתון דיווח לאחר האסון על כך שתושבים רבים באותם אזורים דיווחו על עב"מים מוזרים שבהם הם צפו בימים שקדמו לאסון. עב"מים נצפו במדינת טאמיל נאדו שבדרום מזרח הודו, באיי אנדמן הסמוכים למוקד הרעש ממערב לבורמה, ובאיי ניקובר שמדרום להם. גם באינדונזיה, שנפגעה קשות מהאסון, דיווחו רבים על עצמים מעופפים מוזרים שהופיעו בשמים בימים שקדמו לרעידת האדמה.
ואם רצינו הסבר מניח את הדעת לתופעה מובא בעיתון הסברו של פרופ' מייקל פרסינגר מקנדה שהציע בשנת 1975 סברה ולפיה משתנים גיאופיזיקלים עשויים להביא לריבוי דיווחים על עב"מים. לדבריו ייתכן שמתחים הסמוכים לשברים סיסמיים מפיקים שדות אלקטרו מגנטיים חזקים, התורמים ליצירתם של גופי אור גדולים שאותם מפרשים כעב"מים זורחים. אפשרות אחרת שמציע פרסינגר היא שאותם שדות אלקטרומגנטים עוצמתיים יוצרים הזיות באונה הרקתית שבמוחנו, וכך גורמים לנו להאמין שאכן צפינו בעב"מ.
באתר האינטרנט של ה'אפוק' הובאה רשימת סרטוני 'יוטיוב' ובהן כמה מהתיעודים השונים על הופעת העב"מים, לשיקולי הגולשים ברחבי העולם.

 
 
 
דיווחים על ביגפוט:
ביגפוט מתואר כיצור גדול ושעיר דמוי אדם, בעל טביעות רגל ענקיות החי ביערות ארה"ב וקנדה (יטי, אגב, זה בדיוק אותו הדבר בדיוק רק בלבן ועל פסגות ההימלאיה באסיה). עד היום לא הובאו ראיות מוצקות שדמויי האדם האלה קיימים באמת וסרטון שמסתובב בחודשים האחרונים ברשת יכול להיות העדות הטובה ביותר של ביגפוט עד היום.
הסרטון שצולם ביערות של אוהיו (ארה"ב) מסעיר את חובבי קוף האדם המיתולוגי השעיר ובניגוד לתיעודים קודמים, מדובר בצילום קרוב מאוד באיכות גבוהה. בסרטון, שצולם על ידי מצלמת כידון של אופנוע, ניתן לראות את הרוכב עוצר בבהלה ברגע שיצור שחור גדול ושעיר בעל מבנה כפוף למחצה - בדיוק כפי שהייתם מצפים למצוא - חוצה את השביל במהירות.
רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים משעשעים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק
התיעוד מאזור הנהר הגדול בצפון-מזרח אוהיו הועלה לרשת באפריל ונצפה רק על ידי כחצי מיליון גולשים עד כה. לפי הסרטון נראה שהיצור אוחז במקל בידו הימנית שפונה למצלמה והצלם ככל הנראה באמת נבהל מהיצור מפני שמיד אחריו הוא התנגש בצמחייה בצד הדרך.
הצלם לא ממשיך לרדוף אחרי היצור אלא מסתובב ונמלט משם במהירות, מה שמוסיף לאותנטיות, וגם לפי התגובות המעודדות בעמוד הסרטון ביוטיוב, לדברי חלק מהגולשים יש כמה אינדיקציות שמדובר בסרטון אמיתי. כמובן שתמיד קיימת האפשרות שמדובר במתיחה והדמות שרצה בתיעוד זה אדם בחליפת קוף.
התלונה הקבועה היא שאין תיעודים טובים, למרות שאנחנו חיים בעולם בו לכל אחד יש מצלמה זמינה עליו, אבל ברגע שמתקבל תיעוד מוצלח מיד אנחנו תוהים האם מדובר בזיוף? בנוסף, תמיד כשצץ תיעוד חדש של יצור מיתולוגי אפשר רק לתהות למה הצלם לא הוסיף פרטים וכתב משהו בנוסף למה שנראה בסרטון?

ביגפוט מאוהיו
אבל אולי סוף סוף תועד הדבר האמיתי
צילום׃  יוטיוב

ביגפוט הפך לחלק מהפולקלור בצפון אמריקה לאחר שבשנת 1811 סוחר בשם דיוויד תומפסון ממדינת אלברטה שבקנדה טען שמצא עקבות רגל עם ארבע אצבעות באורך 35 סנטימטרים וברוחב של 20 סנטימטרים. מאז ועד היום, רציחות אכזריות בטבע והיעלמויות מיוחסות להומוניד המסתורי.
לדברי ערוץ טלוויזיה מקומי, יש עשרות דיווחים על ביגפוט באוהיו בנוסף לטביעות רגליים רבות שהתגלו ביערות. רק לפני כמה חודשים הכריזו חוקרים מאוקספורד (אנגליה) שהם ינסו לנתח דגימות שיער ושיניים השייכות לכאורה לביגפוט, בניסיון המדעי המיינסטרימי הרציני הראשון בעולם לקבוע האם מדובר בבעל חיים חמקמק או במיתוס שאין לו אחיזה במציאות.
מה אתם אומרים, יכול להיות שסוף סוף ביגפוט תועד כמו שצריך ולנו פשוט קשה להאמין? טקבקו.



דיווחים על הצ'ופקברה:

פורטו ריקו: צ'ופקברה


צ'ופקברה
מוצצת דם, אבל מעדיפה כזה של בעלי חיים. צ'ופקברה
בדומה לדרקולה ושאר הערפדים, הצ'ופקברה חיה גם כן ממציצת דם, אך הסירו דאגה מליבכם - הפעם מדובר בדם של בעלי חיים, כשהסוג המועדף עליה הוא דם של עיזים (צ'ופה בתרגום מספרדית זה "למצוץ" וקברה מתורגם כ"עז"). אנשים שראו את הצ'ופקברה תיארו יצור בגודל של דוב קטן, עם חוליות בולטות היוצאות החוצה מן הגב (בדומה לאלה של הדינוזאור), שיניים של מכרסם גדול ומבט מפחיד בשתי עיניו.

על פי האגדה, ב- 1995 הגיע דיווח לרשויות בפורטו ריקו על כך שנמצאו 8 כבשים מתות באמצע שום מקום, כשלכל אחת היו על החזה סימני שיניים נעוצות וכמעט ולא נותר דם בגופן. לאחר כמה חודשים החלו לזרום דיווחים נוספים ממקומות שונים ברחבי פורטו ריקו על חיות חווה רבות (כ- 150 דיווחים) שמצאו את מותן באותה צורה אכזרית, בין לילה. באחד מן היישובים, מוקה, אפילו המציאו לרוצח המיסתורי את השם: הערפד של מוקה.

מאז ועד היום מחפשים החוקרים והתושבים אחר אותה מפלצת, שנועצת את שיניה בחיות תמימות. ב- 2010 הגיעו ידיעות חמות (ותמונות שתאמו את תיאור העדויות) על כך שמצאו אותה, אך לאחר בדיקות מקיפות, הבינו כי מדובר בסוג של שועל. הצ'ופקברה חי בעיקר באזור אמריקה הלטינית, אך יש שטענו לגבי הימצאו גם בשאר היבשת - העיירה סן אנטוניו, על הגבול הדרומי של טקסס, רדופה מזה 15 שנים בסיפורי זוועה אודות "מוצץ העיזים". בנוסף, ישנם דיווחים מועטים על כך שראו אותו ברוסיה ובפיליפינים. והנה וידיאו שמתעד את תקיפותיו באמריקה:





המפלצת מאגם לוך נס:

המפלצת מלוך נס

התיאור הראשון למפלצת מלוך נס הגיע לפי בערך 1500 שנה. האגדה מספרת שבשנת 565 לספירה, הגיע הקדוש הסקוטי קולומבה (מיסיונר אירי שהחדיר את הנצרות לסקוטלנד) לאגם לוך נס הנמצא בהיילנדס הסקוטיים בסקוטלנד, ראה שם אדם הנלחם עם מפלצת והציל אותו.

המפלצת מלוך נס
אטרקציה תיירותית. תיעוד, לכאורה, של המפלצת מלוך נס
העדות הבאה הגיעה כבר בעידן המודרני והחדירה את אגדת המפלצת לעומק התודעה. מדובר בזוג סקוטי שבתאריך ה- 2 במאי 1933 טייל להנאתו באגם. לפתע שמעו השניים קול מן מהים, הביטו קדימה וראו לטענתם "חיה ענקית טובלת במים". צוותי עיתונים רבים ששמעו על העדות כתבו עליה ובעקבותיהם חוקרים רבים מיהרו לבדוק את האגם. אך הפלא ופלא- המפלצת נעלמה.

מאז ועד היום מחפשים אחר אותה מפלצת ולוך נס הוא אטרקציה תיירותית לכל דבר. החיפושים מתחלקים לשניים: יש המשוכנעים שיום אחד היא תעלה ותגלה את עצמה לעולם ויש המוצאים סיבות למה היא לא יכולה לחיות באגם (בעיקר טוענים שכמות הדגים שחיה באגם מאוד מועטה, והמזון לא מספיק לה להתקיים). ואם אתם מעוניינים לזכות בתהילת עולם, מוצע סכום כסף מכובד למי שיביא תמונה מקורית של המפלצת.




דיווחים על יטי:

הרי ההימלאיה: יטי איש השלג

רבים מאמינים כי יטי איש השלג הוא המקביל הטיבטי לביגפוט האמריקאי- אם האמונה מתארת את ביגפוט כתושב קבע באיזור צפון אמריקה, יטי מצוי באיזור נפאל וטיבט, על פסגות הרי ההימלאיה. ההבדל היחיד והמאוד משמעותי ביניהם הוא כמות האנשים שראו את היצור, כשלביגפוט יש כמות עדויות רבה וליטי אין כמעט בכלל. אחת העדויות היחידות שנתקבלו היא של הווארד בארי, חוקר מטעם "משלחת חקירת האוורסט" שטען בספרו משנת 1921, כי ראה עקבות חשודות בגובה של כ- 6,400 מטר.

יטי
המקביל הטיבטי לביג פוט האמריקאי. ציור של יטי איש השלג
חוקרים רבים מסבירים את תופעת היטי בשתי דרכים עיקריות - הראשונה כטעות בזיהוי בין סוגי החיות השונות שחיות באיזור: הדוב הכחול הטיבטי, הדוב החום מההימלאיה, הדוב האדום מההימלאיה ועוד. והשנייה כצורך של התושבים בדמות שכזו לפולקלור המקומי שלהם.
   
היום הפך היטי כבר לסמל מסחרי- סרטים רבים נעשו עליו, ספרים רבי נכתבו אודותיו ומשחקי מחשב הומצאו על בסיס דמותו. אבל הדמות האכזרית, שמכונה גם "איש השלג הנורא" עדיין מחכה שיבוא מישהו להרי ההימלאיה, יצלם אותה ויגרום לפריצה הגדולה שלה. הנה וידיאו משנת 1992, של שני מטפסים שטענו כי ראו אותה בעת טיולם בהרי ההימלאיה:





עוד קצת על ביגפוט:
ביגפוט או בתרגומו החופשי: "כף רגל גדולה" הוא יצור אגדי קצת שונה. אף על פי שאין ראיות מוצקות לקיומו, ישנן כמויות רבות של עדויות של אנשים שטענו כי ראו אותו. בעדויות הוא מתואר כיצור שדומה לקוף, רק קצת יותר גדול. גובהו נע בין 2.1 ל- 2.7 מטרים, כתפיו גדולות, עיניו ענקיות וגבותיו עבות, אך מה שמייחד את ביגפוט, ועל שמו הוא גם קרוי, זה גודל כפות הרגליים שלו.

ביג פוט
עקבות בגודל של כ- 35 ס"מ אורך ו - 20 ס"מ רוחב. ביג פוט
האנשים שכן מאמינים בקיומו מוכיחים זאת ע"י העקבות שהשאיר אחריו במסעותיו. לפי חוקרים, מגיעות העקבות האלה לגודל של כ- 35 ס"מ אורך ו- 20 ס"מ רוחב. על אף שהעדויות המרכזיות של אנשים שראו אותו מגיעות מאזור צפון ארצות הברית ודרום מזרח קנדה, יש הטוענים שהוא חי במקומות רבים ברחבי העולם, ביניהם גם דרום ארצות הברית, שוויץ ומלזיה.

תעלומה נוספת לגבי דמותו של ביגפוט היא מה הוא אוכל. בין ההשערות השונות עלו אפשרויות שהוא צמחוני, או שהוא ניזון מחיות קטנות. ככל הנראה לבני אדם (ובכל זאת, לא הייתי בודק) אין לו תיאבון.
והנה וידיאו שכביכול מוכיח את הימצאו בארה"ב:



ערפדים בת"נך:
כאשר תבקשו מהאדם הממוצע לתאר לכם ערפד הוא ישר יחשוב על דמות מוזרה מתוך סרט אימה ויגיד לכם שהוא לא אמיתי , המון היסטוריונים דווקא מאמינים בערפדים וזאת בגלל
שניתן למצוא אותם כמעט בכל מקום בהיסטוריה :
כבר בימים של אדם וחווה יש עדות לערפדים - חווה הייתה בעצם אישתו השנייה של אדם , במקור ה' ברא את אדם ואת לילית – לילית הייתה אשתו הראשונה של אדם שכאשר עלו
מחלוקות בקשר ביניהן החליטה שהיא עוזבת את אדם ובורח מגן העדן והתחתנה עם המלך סמאל ( מלך השדים ) האגדה מספרת כי לילית ילדה לו כל יום 1000 שדים .
אדם אשר נשאר לבדו בגן העדן דיבר לה' וסיפר לו אשר על ליבו בעקבות זאת ה' שלח 3 מלאכים שיבקשו מלילית לחזור לגן העדן שתארח לאדם חברה אך הדגיש בפניהם שאם היא אינה
מעוניינת לחזור לגן העדן אז שלא יחזירו אותה .
שלושת המלאכים שנקראו : סנוי , סנסנוי וסמנגלף יצאו מגן העדן ומצאו את לילית והם עשו עסקה , בגלל שלילית הייתה מתנפלת לבני האדם המלאכים עשו איתה עסקה שבה
מותר ללילית להתנפל רק לתינוקות עד גיל שבוע , חוץ מתינוקות שעונדים קמע עם השמות שלהם עלייו , לילית נחשבת לאם כל הערפדים בגלל שהיו המון עדויות בעבר על תינוקות
בני פחות משבוע שמתו מות עריסה ושייכו את מקרי המוות האלה ללילית – היו מאמינים כי לילית גיעה בזמן שהתינוק ישן בעריסתו ושואבת , " מוצצת" ממנו את חייו ובעצם משם
הסיקו כי היא ערפד אשר מוצץ את החיים מן התינוק , עד היום זה מקובל בעדות רבות ביהדות לשים קמעות עם שמותם של שלושת המלאכים כשמירה מפני לילית .



עדויות לערפדים ניתן גם למצוא בסיפור על עשו – ששם מתואר כי עשו היה ציד של אנשים אחרים "ויהי עשו איש יודע ציד איש…" שמפסוק זה ניתן להסיק כי עשו היה צד אנשים אחרים
אך מה שלא ניתן להסיק מפה הוא למה , מה שעוד יכול לרמוז כי עשו היה ערפד הוא הפסוק הבא בסיפור : " עשו היה צד את הבריות בפיו " שמפה ניתן להבין כי עשו אשר בפסוק הקודם
נאמר שהוא צד אנשים , היה צד אותם עם הפה , בהמשך הסיפור מסופר על שיחה בין עשו ליעקב אחיו שבו יעקב מנסה לשחד את עשו שייתן לו את התפילה שמגיעה לו מאביו ע"י זה שהוא
מנסה לשחד אותו עם מה שאנו מפרשים כנזיד עדשים אך משהו בפירוש זה לא ממש הגיוני , מדוע שעשו יוותר על זכות כה גדולה בשביל משהו כה פשוט כנזיד עדשים – מה שאנו מפרשים
כנזיד עדשים יכול להתפרש לדבר אחר גם כי הרי בתנ"ך כתוב שעשו מבקש מ"האדום האדום הזה " לא מוזכר בשום מקום לא שזה נזיד ולא שזה נזיד עדשים , הפסוק המדויק הולך ככה :
"הלעיטני נא מן האדום האדום הזה" שזהו דבר שניתן לפרש כדם – עוד משהו שיכול לרמוז על כך שעשו היה ערפד .
בהמשך של הסיפר מסופר כי עשו ויעקב נפגשים לאחר תקופה ארוכה ובה קורה עוד משהו אשר מרמז על כך שעשו ערפד -" וירץ עשו לקראתו, ויחבקהו ויפול על צוואריו וישקהו ויבכו"
ניתן להסיק מכך שעשו " נפל " על צווארו של יעקב ( מקום אופייני לנשיכה של ערפד ) וישקהו – וישתה אותו , ישתה מדמו ולאחר מכן בכה על המעשה שלו .
אם תחפשו טוב ניתן למצוא עדויות לערפדים בכל מקום ובכל זמן בעבר , רק צריך לדעת איך ואיפה לחפש …



אנשי זאב בת"נך:
בספר ויקרא מסופר על כך שה' אומר לעם שכדאי להם לזבוח לו ולהאמין בו ושלא יהיו להם אלילים אחרים כי אם כן הוא משתמש באנשי הזאב כאזהרה :
" ואם תלכו עמי קרי ולא תאבו לשמע לי ויספתי עליכם מכה שבע כחטאיתכם :
והשלחתי בכם את חיית השדה ושכלה אתכם והכריתה את בהמתכם והמעיטה אתכם ונשמו דרכיכם "
מדובר בפסוקים אלא על אזהרה שאם הם לא ילכ בדרכו אז הוא ישלח בהם את חיית השדה , שבחיית השדה ניתן להבין כי מדובר על אנשי זאב והטיעון לכך הוא - מדוע שה' יזהיר את העם
מסתם חיית שדה , הרי שכבר משחר האנושות שעוד האדם הקדמון היה קיים הוא הצליח לשרוד עם חיות שדה שונות שבמקרה שלו היו קצת יותר מאיימות ( דינוזאורים וכו .. ) .
מה כ"כ מאים בחיית שדה ? הרי שה' הוא כל יכול ומסוגל להשתמש באזהרות קצת יותר מאיימות .
מדוע הוא משתמש דווקא בחיית השדה הזו ? ואיך אותה חייה תאכל את כל הבקר שלהם וגם אותם עצמם ו"המעיטה אתכם " ושלא נדבר על המילים הבאות " ונשמו דרכיכם " שמילים אלו
רק מחזקות את הטענה שלא מדובר בחיית שדה רגילה ואלא באנשי זאב , כי ניתן להבין ממילים אלו שזוהי חייה אשר נושמת דרככם - ניתן להבין כי היא "נושמת" דרכם , חייה כאדם , תכונה
אנושית לחייה זו , תכונה אשר הכי מאפיינת את אנשי הזאב .
ניתן למצוא ראיות נוספות על אנשי זאב במגילתו של מתיו שהיא אחת מארבע מגילות קדומות שהתגלו לא מזמן אשר משתייכות לנצרות :
Matthew 7:15 - Beware of false prophets which come to you in sheep's clothing, but inwardly they are ravening wolves.
פירוש : היזהיר מנביאי שקר אשר לובשים חזות של כבשה ( חזות תמימה ) אך בעצם הם זאב מסתער . ( הקשר למאמר על ההיסטוריה של הזאבים שבה ניתן לראות כי בנצרות האמינו כי אנשי הזאב
הם מכשפים רעים או נביאי שקר )
וניתן להבין מפסוק זה את האזהרה מאנשי הזאב שהם נראים כאדם רגיל אך בעצם הם זאב מסתער .
בהמשך של ספר זה ניתן למצוא עוד עדויות לאנשי זאב :
Matthew 10:16 - Behold, I send you forth as sheep in the midst of wolves: be ye therefore as wise as serpents and harmless as doves.
פירוש : ראה , הנני שולח אותך הלאה ככבשה לסביבה של זאבים , היה חכם כנחש אך לא מזיק כיונה .
בפירושו של פסוק זה טוענים כי ה' מדבר עם מתיו במטרה ללמד אותו כיצד להתנהג בסביבה הזו של הזאבים ( שגם מסופר על התקופה הזאת כי היא הייתה תקופה שבה תקיפות אנשי הזאב היו
רבות יותר משאר תקופות האנושות ) ורומז לו כמה הוא פגיע ליד חיות טרף אלו אשר הוא מדמה אותו לכבשה חסרת כוח שיכולה לשרוד בסביבה זו תוך כדי שימוש במוח בלבד .
יש הטוענים כי כל הסיפור בספר מתיו הוא נסיון להכניס את אנשי הכפר למסגרת הכנסייה בכך שהם היו מפיצים סיפורים על אנשי הזאב ושניתן להינצל מהם רק ע"י התקרבות לדת אך
לפי תיעודים שנמצאו מאותה תקופה ניתן להסיק כי לכתבים אלו על זאבים יש מקור אמיתי ( היו תיעודים רבים על תקיפות של מה שנקרא בכתבים " בהמות השדה " ) .
ניתן למצוא תיעוד לאנשי הזאב רק אם יודעים היכן לחפש




בפרסום הבא נדבר על כשפים ואיך לעשות אותם

נ.ב
מי שלא מאמין במפלצות לא חייב אבל אני מאמינה ואני נשבעת שאני מכירה אנשים שראו מפלצות וגם אני ראיתי אחד.....

2 תגובות:

  1. שלום ברוכים הבאים הקוראים אני מקווה שהאתר הזה ימצא חן בעייניכם ושתבינו שיש דבר כזה מפלצות(מי שלא מאמין לא מוכרח)

    השבמחק
  2. שלום ספור A
    אני מאמינה בדברים האלה, ואני רוצה להכיר כאלה אנשים, ואשמח אם תעזרי לי.
    זה הדוא"ל שלי כדי לצור קשר:Dianarakhel2013@gmail.com

    השבמחק